Tweedescheidsrechterscursus 31-08-2024

Op zaterdag 31 augustus van 10:00 tot 13:00 organiseert KVA een cursus voor 2e scheidsrechter in de Wethouder Verheijhal. Als vereniging dienen wij namelijk voldoende mensen te hebben die de rol van 2e scheidsrechter kunnen vervullen bij de wedstrijden in de promotieklasse (wedstrijden van H1).

In circa 3 uur word je door een trainer van de Nevobo opgeleid. Je leert tijdens de training wat een 2e scheidsrechter anders doet dan een 1e scheidsrechter en welke taken je hebt. Een examen is niet nodig.

Voor deelname is het nodig om al een VS2 diploma (1e/2e klasse scheidsrechter) te hebben. Zonder dit diploma kan je NIET deelnemen.

Om aan onze leveringsplicht te kunnen voldoen, verwachten wij dat uit ieder team in de 1e t/m 3e klasse minimaal 2 mensen aanwezig zijn bij de cursus. Meer mag natuurlijk ook!

Graag hoor ik van jullie welke mensen gaan deelnemen. Dit kan je doorgeven via secretaris@kvavolleybal.nl.

///////

On Saturday August 31, from 10:00 to 13:00 KVA is organizing a course for 2nd referee in the Wethouder Verheijhal. As an association, we must have sufficient people who can fulfill the role of 2nd referee during matches in the promotion class (H1 matches).

You will be trained by a Nevobo trainer in approximately 3 hours. During the training you will learn what a 2nd referee does differently from a 1st referee and what tasks you have. An exam is not necessary.

To participate, you must already have a VS2 diploma (1st/2nd class referee). Without this diploma you CAN’T participate.

In order to meet our delivery obligation, we expect at least 2 people from each team in the 1st to 3rd class to be present at the course. Of course, more is also possible!

I would like to hear from you which people will participate. You can pass this on to secretaris@kvavolleybal.nl.

Translate »