Sociale veiligheid bij KVA volleybal

We wijzen iedereen graag op het “Beleid Sociale Veiligheid KVA 2024” (PDF). Heb je iets vervelends meegemaakt bij KVA, en wil je hierover met iemand in vertrouwen praten? Dan kun je contact opnemen met onze vertrouwenscontactpersonen Bente Kortleve en Ilja van Holsteijn via vertrouwenspersoon@kvavolleybal.nl.

We wijzen iedereen graag op de gedragsregels (details: bovenstaande PDF, pagina 7). Een KVA-lid…

1. heeft respect voor anderen.
  2. laat iedereen in zijn of haar waarde en discrimineert, pest en roddelt
    niet.
  3. houdt rekening met de grenzen die de ander aangeeft.
  4. is eerlijk, sportief en respecteert afspraken.
  5. gaat netjes om met de omgeving.
  6. houdt zich aan de regels.
  7. meldt overtredingen van deze gedragscode bij het bestuur en/of de vertrouwenscontactpersoon
    van de vereniging.

/////////////

Social safety at KVA volleybal
We would like to draw everyone’s attention to the ‘KVA Social Safety Policy 2024’ (PDF). Have you experienced something unpleasant at KVA, and would you like to talk about this with someone in confidence? Then you can contact our confidential contact persons Bente Kortleve and Ilja van Holsteijn at vertrouwenspersoon@kvavolleybal.nl.

We would like to remind everyone of the rules of conduct (details: above PDF, page 7). A KVA member:

1. has respect for others.
  2. leaves everyone in his or her value and does not discriminate, bully or gossip.
  3. respects the limits set by the other person.
  4. is fair, sportsmanlike and respects agreements.
  5. treats the environment nicely.
  6. abides by the rules.
  7. reports violations of this code of conduct to the board and/or the confidential contact person of the association.
Translate »