KVA bierpong / beer pong

English below Dutch

Op 19 oktober organiseren wij na de thuisspeeldag de bombastische bierpongborrel! 🎉

Na de wedstrijden heb je de mogelijkheid om in de kantine of ergens in de buurt een hapje te gaan eten. Inloop is om 9 uur, je hoeft je niet van tevoren aan te melden.

We spelen een knock-out toernooi in teams van 2 of 3. Als je al een team hebt, kun je jezelf gezamenlijk aanmelden. Heb je nog geen team? Geen zorgen! We koppelen je ter plekke aan iemand.

Belangrijk: De bekers worden gevuld met water om de kantine een beetje schoon te houden. Je haalt je eigen drankje bij de bar. Dus doe je aan een vervroegde dry-January? Geen probleem!

Moge de beste ponger winnen! 🏆

🇬🇧 On October 19, we are organizing the bombastic beer pong gathering after the home game day! 🎉

Concept:
After the matches, you will have the opportunity to grab a bite to eat in the cafeteria or somewhere nearby. Doors open at 9 PM, and you do not need to register in advance.

We will play a knock-out tournament in teams of 2 or 3. If you already have a team, you can sign up together. If you don’t have a team yet, no worries! We will pair you with someone on the spot.

Important: The cups will be filled with water to keep the cafeteria a bit cleaner. You will get your own drinks at the bar. So, if you are doing an early dry January, that’s not a problem!

May the best pong player win! 🏆

Translate »